Gästblogg-hero| i'm chilling here in my hood


MIMMI KOMMER INTE KUNNA BLOGGA PGA ATT HON ÅKER TILL ARVIKA TILL SINA KUSINER DET TAR CA 4 TIMMAR ATT ÅKA DIT KOM IHÅG DET


Mimmi bad mig gästblogga lite innan ja åker till sjukhuset!

som sagt så åker hon till arvika och de tar 4 timmar yani rena helvetet men ska messa henne med mina fina'' mess, kommer sakna horan fett mycket min lilla saddamy lmot..du ska vet ahur mkt lilla hiro älskar dig kommer kännas tomt utan dig i familjen med sara diana o mig o dig, fan ska ta sjmord aow man tror du ska flytta!!
men tänk på mig när du ser bilderna där nere, ja vill fortfarande se din KATTIIIGAAAA KUSIN eeeee tänk på deras äskeri kläder den där killen med kulor på sina byxor!! LÄGG NER KOLLA PÅ MIG NÄR JA PRATAR MED DIG SÄGER JA!! skoja men ja ville ba skriva att ja kommer ta över bloggen nu när hon inte har tid med datorn hhhhhhhhhhhh bosikt åke alla klad posken mobarek ahmed chaii med miiiiiikkke gotta den beta hejdåååå:*
älskar dig

så här visar ja min kärlek till dig


 



twiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0