ville få ut allt någonstans

Jag har bärt på en hemlighet länge nu. Och jag vet inte om jag kan bära på den mer, jag är ingen person som kan ta nåt allvarligt utan att skratta, därför tror folk jag alltid fucking driver, men frågorna är: Hur tror ni jag har det inombords? Varför ska ni alltid skratta åt nästan allt jag säger? Tror ni jag har det så bra? Tror ni jag säger ALLA mina hemligheter tll er? Nej, detta kommer 90% av min vänner eller nåt tro att det är driv, hela mitt liv verkar vara på skoj eller? Varför ska ni alltid va snälla när ni är ensamma mee mig o alltid dryga o taskig retande när det är andra med oss? Bara för att jag skrattar eller något behöver inte allt jag säger vara lögner. Jag har inte drivit så mycket om saker jag sagt men folk tror det, tyvärr. Detta va ett inlägg är bara för mig ville få ut lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0