.

Jag hatar kärlek.. fast min kärlek är cp okej.. ska berätta omdet.
______________________
Träffade en kille på chatroulette, han hette alex och bor i
tyskland, vi skrev i 2-3 dagar och jag vart verkligen kär.
vi webba och allt, fast han va nazist men jag tror inte
på det, fast ja venne.. men han sa inget han sa att
han gillar mej osv.. iaf jag sa till han att jag inte ville
att han skulle va nazist o han sa slutar för din skull.
Iaf igår skrev han att han ville dö och ja ba varför och så
sen sa han att han sa till sina vänner att han inte ville
vara nazist längre o att dom svek han o att han nt hade nån
kvar, han ljuger säkert men han va ganska skumm, men jaja..
det sista han sa var
* See u in heaven * Och sen logga han ut.
Han har inte vart inne på msn hela dagen idag.. juste
han sa att hans fb va blockad, men han ljög jag hittade honom

orkar inte med bloggandet, iaf ses när jag mår
bättre, imorgon hoppas jag.. ahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0