SVAR PÅ FRÅGESTUND

Min första *frågestund* så ja.. här får ni svaren :)

Postat av:
vilken bh storlek?
Min bh storlek är 75b/c.

Postat av: dinpappasfarfarsfarfarmammasmastara
när var de senaste gången du onanerade/ ayat thidat ana menien
haha? jadu troru jag tänker berätta det ?

Postat av: felicia
hur mår du?
bra

Postat av: roooobert
e du oskuld?
haha kanske? kanske inte ;)

Postat av:
Har du tagit den i analen?
nej har du?

Postat av:
Gillar du muskulösa män? bodybuilders?
Haha ja, men inte för mycket som värsta ballongen

Postat av:
Är du helt renrakad där ner?
gillaru sex frågor eller? aa jag rakar nåt mer?

Postat av:
Skulle du ha sex med kissie om du fick?
inte ens för miljoner

Postat av:
vilka e dina favorit bloggar ?
Det är nog, diianasafeen.blogg.se , yougotitbad.blogg.se
anaginas.se osv mest vännernas.


Postat av: diana
Älskar du mig ?
( du tvinga mig -.- )
puss diana hihih, aa klart jag älskar dig :D<3

 


Postat av: Rand
skulle du vilja vara en man??? varför?
nej man skulle jag inte vilja vara men kille skulle jag vilja
vara nog, de för att dom inte får barn, inte mens, behöver nt raka,
får vara ute längre än en tjej för tjejena blir
*våldtagna kanske*, osv mer ni fattar
nog.

Postat av: leyla
1. Har du många besökare?
2. Komenterar många på din blogg säg hur många ungefär?
3. När någon komenterar och säger kolla min blogg gör du det på alla eller några?
Länk min blogg :) =D
1. Haaha, jag har 20 besökare ibland mer ibland mindre, får inte
så många besökare länkar knappt min blogg, några gånger kanske.
2. Nja alltså, jag vet inte kanske 5-6 st.
3. Om dom kommenterar min blogg o så står deras blogg där kollar jag alltid
men jag kommenterar aldrig någon randoms, bara vänner.

Kommentarer
Postat av: leyla

Tack för att du svarade på frågan =D skulle fråga en till sak plattar du håret ?

2011-02-25 @ 22:15:58
URL: http://leylabieber.blogg.se/
Postat av: mimmi

Yes, ibland mitt hår är spik rakt/ lite lockigt

2011-02-25 @ 23:26:24
URL: http://youffeelit.blogg.se/
Postat av: leyla

aha okej nej mitt hår är verkligen lockit men plattar helatiden kan ej gå till skolan med lockit !

2011-02-26 @ 12:34:20
URL: http://leylabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0