Till dig bästavän.

Hero Ghasemlou, min älskade bästavän.
Du är nästan precis likadan som mig, du är ljuset
som kommer upp från ingenstans när allt är svart.
Jag blickar smått tillbaka och kan minnas våra stunder,
alla sköna fina, underbara minnen tillsammans.
Kan minnas allt den sommarn, du och jag var bäst av alla
och sen vår kära andra bästavän Dalila.
Tiden, den går snabbt, vill spola tillbaka allt, där sommaren började
så jag kan få uppleva alla minnen igen, för att minnen vi har haft
den är obeskrivliga.
Du är en ängel, ena halvan av min kropp, du är den bästa
bästa vännen jag har nånsin kunnat fått, du har alltid funnits där för mig
kommer aldrig glömma då vi blev sams igen, då vi blev bästavänner, då
vi bildade minnen som kan bli till den vackraste sagan som någonsin funnits.
Även om vi tävlar ibland om killar och vem som har snyggast motto och även
om din hjärna är mindre än en ärta och även om jag hatar dig ibland så
kommer jag aldrig lämna dig som vi alltid gjorde förr.
Jag tackar dig att du alltid har funnits här för mig, och vad som än händer så
finns jag alltid här för dig, även om jag inte är bra på att trösta dig.
I både vårt och torrrt finns jag alltid vid din sida, dagen då du flyttar
ja då kommer jag bryta ihop, alla dagar vi har haft kommer bli som en bok, men
jag kommer ringa dig varje dag, smsa dig varje minut, men det är långt
tills den dagen men jag börjar sakna redan nu, tänker på hur svårt
det kommer vara att jag bara står där ensam kvar, att jag inte ser
stjärna som lyste upp min dar. Alla gånger jag är arg eller ledsen
kommer du med ditt vackra ansikte in i mitt face eller håller på så mycket
att jag har lust att jaga dig med jaser arafats näsa.
Om du inte vet, så vet du nu, allt jag skriver kommer från
mitt hjärtats slut.
Ville bara säga.
Jag älskar dig tills mitt hjärta säger stopp.

Kommentarer
Postat av: k

pajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas

2011-09-29 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0