sara baaad mej börja blogga

okej alltså hej jag har inte bloggat på typ as länge
jag har inte pallat men eftersom sara bad mig göra det nu
så gör ja det ;D Okej, igår så va jag ute me sara o sen
stack vi till diana, li o dime :) vi körde knäckt om de heter så
o sen kom ja hem vid 10. Snart ska ja tagga ut med sara
ska tvinga henne till lidl för att köpa energi/energy dricka och geisha :D
och om hon nt kommer vet hon att ja kmr säga till polis många saker =)
jalla bloggar sen inshalla hejdå!:d
älskar er

Kommentarer
Postat av: h

ni är bäst

2011-06-14 @ 21:06:13
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på blgolovin?:)

2011-06-15 @ 04:45:59
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0