Jag älskar dig alex g <3

Först vill jag snacka om min rubrik, någon jävel adda mig på
msn helt random o fråga varför jag säger alex g, nämner inte hans
efternamn, finns vissa som är facebook stalker :)
men förlåt så jävla mycket att jag inte bloggat!
Har verkligen inte orkat haha , skolan har ju
börjat fyfan vad jag hatar skolan, mer än allt!!
mer än bajs okeJ?
fredag idag fyfan vad sköönt!! sova o saker men
min kusin sover över härffan och hon har typ en ny född
bebis och en kille som är 13 år rå, och så ska dom sova över hos oss och
jaa dendär bebisen kmr väcka mig sådär snabbt!
Fick 4 st nya olika parfym av henne, äntligen.
göttans braaa!! hahah skoja

heheh bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0