back oooooon track

NU ÄR JAG TILLBAKA!!!! Alltså, jag har fortfarande ingen dator
men jag använder min pappas, shit har inte suttit på typ as länge :p
snart ska jag o hero gå till stan, vi ska till biblos min reserverings bok har
kommit den heter * En brors berättelse * det handlar på dave pelzer =)
Sitter här me hero föresten, hon ska blogga på sin blogg nu!!
kolla hennes yougotitbad.blogg.se , hon hare svårt just nu : (


Ni anar inte vilken katastorf dag det har varit, jag vakna oså fixa jag mig
men sen när jag kom till skolan va mina ögon blodröda och min näsa sved
även om jag inte har nån allergi, så jag tog bort sminket ( utom mascara ) som ni
kanske ser på bilden så tror man jag nyss vaknat.

PEAAACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0