Svennar - Araber och turkar.

Det är en sak jag vill ta upp innan jag går till skolan.
Araber och turkar.
varenda jävla svenne måste säga till blattar " Jävla turkjävel "
eller "jävla arab jävel "
Haha är ni dumma ? Bara för att man är blatte behöver man inte vara turk eller arab man
kan vara rysk, alban, spansk osv. Och ni rasister, hur skulle ni kunna klara er utan blattar
här i sverige? Det är från *blatteländer* ni får er mat ifrån, och alla bra doktorer är från blatte länder.
Ni säger tillomed att det är vi som fixar alla problem, okej det kanske är 60 % blattar men det är 40 %
svennar med, svennar hjälper ju till. Ni baxar även själva och ni rånar även men så hållkäften nån
jävla gååång! Ni svennar behöver inte resa om ni ska vara så rasistiska, för länderna ni resar i
( inte danmark,norge osv ) är blatte länder.
Ve ni hur jävla snygga turkar är? Dom har världens finaste ögon och
dom är så jävla vackra!
Och araber ni är oxå fina, de finns jälvligt många araber som är snygga spec. dom från
israel, palestina, libanon.

Ville bara säga det innan jag drar till skolan
Och, jag hatar inte svennar om de de ni tror, men rasister
kan slicka min fitta :)

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Jag håller med dig.

Man behöver dock inte älska alla man träffar, men det ska inte ha någonting med varifrån personen kommer.

2011-05-30 @ 11:18:24
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-05-31 @ 02:16:00
URL: http://modemaniac.blogg.se/
Postat av: Vera

Rasister är dumma!!!!

2011-05-31 @ 14:27:31
URL: http://verastudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0